آیا لیزینوپریل مناسب برای بیمار CKD برای کاهش فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فشار خون بالا یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است، بدون کنترل، ممکن است آسیب بیشتر به بیماران کلیوی را. لیزینوپریل یک نوع از داروهای ضد فشار خون، آن را به طور گسترده ای توسط بیماران استفاده می شود. آیا آن را مناسب برای بیمار بیماری مزمن کلیه به کاهش فشار خون بالا؟

لیزینوپریل چیست؟

مهار کننده های ACE اغلب به فشار پایین استفاده می شود و لیزینوپریل یک نوع از آنها است. این می تواند به رگ های خونی گشاد به بهبود مقدار خون، کمک می کند که برای محافظت از کلیه های خود را از فشار خون بالا. مانند هر داروی دیگری، لیزینوپریل همچنین دارای عوارض جانبی مانند سرفه، احساس خستگی، ضعف عضلانی، سرگیجه، تهوع و استفراغ و غیره بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به CKD، شما باید با توجه به آن پرداخت. آیا آن را در دست ساخت است دکتر شما، اگر دوست دارید، شما همچنین می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت، همه آنها توصیه های بهتر به شما ارائه می کنند.

آیا یک درمان جایگزین برای کاهش فشار خون بالا وجود دارد؟

فشرده سازی درمانی داغ یک درمان منحصر به فرد از بیمارستان های ما است، نه تنها می تواند فشار خون را پایین بیاورد، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. در این روش درمانی می تواند به رگ های خونی گشاد می شوند برای کاهش فشار خون. همچنین می تواند پاسخ التهابی در کلیه مهار به منظور کاهش آسیب بیشتر است. علاوه بر این، آن را می توانید ماتریکس خارج سلولی برای جلوگیری از فیبروز کلیوی را کاهش دهد. چه مهم است، می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر.

بنابراین فشرده سازی درمانی داغ یکی از بهترین درمان های جایگزین به کاهش فشار خون بالا است، شوخ طبعی کمک آن، بیماران می توانند کمتر رنج می برند. اگر شما علاقه مند به آن هستید و یا سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا لیزینوپریل مناسب برای بیمار CKD برای کاهش فشار خون بالا





:: برچسب‌ها: CKD، لیزینوپریل، فشار خون بالا، آیا لیزینوپریل مناسب برای بیمار CKD برای کاهش فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: